Címkék

állatkínzás (3) anatómia (1) angyal (1) asimov (1) az anya (1) baba (2) baklovag (2) bal (1) balaton (1) beksiński (1) bicikli (3) bird (5) birodalom (1) bohóc (3) boldogság (2) bori (1) boss (1) boszorkány (1) bride (1) bűnbak (1) cica (11) clown (3) coil (1) corpse (1) cthulhu (1) devil (5) donnie darko (1) equus (1) erdély (1) etetés (1) farkasember (1) faulkner (1) fekete (1) férfi (1) festő (1) film (1) flamingó (1) freak (2) genezis (1) gyerek (2) halott (3) hellókarácsony (4) hold (1) húsvét (1) in bruges (1) jobb (1) jobb kezes (1) jókai (1) kannibál (1) karikatúra (1) kerámia (2) kerékpár (3) kés (1) kiállítás (1) kirándulás (3) (5) köcsög (2) könyv (1) koponya (2) kő festés (6) ktm (1) kutya (8) lány (5) lars (1) lepke (1) lfo (1) (8) lolita (1) lolly (1) lopás (1) love (1) lovecraft (1) macska (11) madár (6) majom (1) maszk (3) mcdonagh (1) memyself (1) menyasszony (1) mese (1) miért (1) mi ez (1) mooncat (2) (5) növény (1) nyúl (1) olaj (1) ördög (7) összes (1) péterfy (1) piros (2) polip (1) pozitív (1) puzsér (1) robot (1) rushdie (1) sakk (1) sárkány (1) sátáni versek (1) scapegoat (1) sister (1) sivatagi rózsa (1) szabadnap (1) szaporodás (4) szellem (1) szitakötő (1) szobor (1) szörny (1) tánc (1) telefon (1) terhes (2) testvér (1) tigris (2) tisza tó (1) trier (1) túra (1) vak (1) vámpír (1) vector (5) vers (1) virág (1) von (1) vörös (3) wahorn (1) yuggoth (1) zdzisław (1)

A Few Picts of a Few Days in Transylvania

2009.05.05. 22:43 - mooncat

Címkék: erdély kirándulás

Csak ne lenne ilyen szar a gépem...

Szállásunk a Hargitán; csak ajánlani tudom: olcsó, faja, jó a kaja. Csak sajna nagyon recseg a padló... Weboldala: www.uzbence.ro

Kitudja milyen virágok a Gyimesi-hágóról. Eszméletlen, milyen csodálatos színe van!

Én a Gyimesi-hágón. Nekem már nincs olyan eszméletlen színem.

Lovasszekér Sötétpatakán, ami egy autentikus csángó falu. Érdekes nagyon, csak valamiért egy kicsit nyomasztó volt nekem, lehet, a rossz idő miatt.

Sötétpatakai udvar.

Sötétpatakai út.

Istencsászár maszk-szerű faragványok a korondi vásárban.

Mesefatemplom Gyerőfalváról.

Erdély valóban csodálatosan szép, de túl nagyok voltak az elvárásaim, mert mindenkitől csak azt hallottam, hogy milyen gyönyörű, ezért kicsit többre számítottam. De mondjuk még nem láttam sok mindent, pl. a Békás szorost, a lápot a Szent Anna-tó mellett, meg mittudomén még miket, úgyhogy még feltornázhatja magát erre a szintre. Csak a sok szemét ne lenne olyan kiábrándító...

Egy kis reklám a szervezőnek: www.haratik.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeldel.blog.hu/api/trackback/id/tr341105212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cho. 2009.05.06. 20:46:38

A kis kék virág tuti valami védett fajhoz tartozik. Nagyon szép. Én meg csak itt ámulok, hogy körülöttem mindenki utazik :)
Szép helyen voltatok, nekem nagyon bejövős a faház panzió is, olyan kis családiasnak tűnik. Nem szeretem a puccos szállodákat.
Erdélyt (azt mondják) látni kell az életben legalább egyszer.
Jó kis kirándulás lehetett :)

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.05.06. 21:40:12

én is most voltam Erdélyben először. gyönyörű, de mondom, pont azért többet vártam, mert mindenki áradozott.

a szállás a recsegést leszámítva szuper volt, ha valaki éjszaka kiment pisilni felébredt a többi 3 is a szobában. amúgy én is kellemetlenül érzem magam szállodákban. jobban szeretem az egyszerűbb, nem felvágós dolgokat.

NickelADeón 2009.05.07. 14:34:45

Nem tudom mit vártál. Nagyon szép képek. Ha csak rájuk nézek, szeretnék ott lenni. Ennél többet minek?

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.05.07. 17:59:23

@NickelADeón: most mentegetőzés következik azon ügyből, hogy miért nem volt annyira szép, mint vártam:

- a már emlegetett nagy elvárások,
- rohadt fáradt voltam, (mert reggel 5kor indultunk, amit az utolsó előtti napra sikerült is kipihenni, és ott is korán keltünk plusz az időeltolódás) és ebből adódóan nagyon tompa voltam, ami gátolta az élmények teljes átélését,
- csupa szemét volt minden, ami nekem nagy gyengém: akkor szinte azt látom csak,
- az időjárás is igen szeszélyes volt a hűvös-szeles-szemerkélős javára.

és akkor ezeket összeadjuk, deriváljuk aztán majcsak kijön valami.

nem nagyon esett le az állam sehol sem.

de mondom, azért gyönyörűséges volt!

metarjuna 2009.05.12. 13:24:43

Nagyon jó és szép képek! Köszönöm! :)

2009.05.12. 20:52:45

Az a lényeg, hogy azért tetszett a hely. Gyönyörű. Remélem jól éreztétek magatokat!
Némelyik képen nagyon átjön az ottani hangulat, szinte az időjárás is, meg egyáltalán: nagyon jól sikerültek.

Ha a padló recseg, Lovecraft-műveket kell olvasni ;)
Bár utána lehet, hogy csak nappal tud majd aludni az ember :)

A Hargita gyönyörű hely: következő alkalommal nézd meg a kimaradt helyszíneket is.
süti beállítások módosítása