Címkék

állatkínzás (3) anatómia (1) angyal (1) asimov (1) az anya (1) baba (2) baklovag (2) bal (1) balaton (1) beksiński (1) bicikli (3) bird (5) birodalom (1) bohóc (3) boldogság (2) bori (1) boss (1) boszorkány (1) bride (1) bűnbak (1) cica (11) clown (3) coil (1) corpse (1) cthulhu (1) devil (5) donnie darko (1) equus (1) erdély (1) etetés (1) farkasember (1) faulkner (1) fekete (1) férfi (1) festő (1) film (1) flamingó (1) freak (2) genezis (1) gyerek (2) halott (3) hellókarácsony (4) hold (1) húsvét (1) in bruges (1) jobb (1) jobb kezes (1) jókai (1) kannibál (1) karikatúra (1) kerámia (2) kerékpár (3) kés (1) kiállítás (1) kirándulás (3) (5) köcsög (2) könyv (1) koponya (2) kő festés (6) ktm (1) kutya (8) lány (5) lars (1) lepke (1) lfo (1) (8) lolita (1) lolly (1) lopás (1) love (1) lovecraft (1) macska (11) madár (6) majom (1) maszk (3) mcdonagh (1) memyself (1) menyasszony (1) mese (1) miért (1) mi ez (1) mooncat (2) (5) növény (1) nyúl (1) olaj (1) ördög (7) összes (1) péterfy (1) piros (2) polip (1) pozitív (1) puzsér (1) robot (1) rushdie (1) sakk (1) sárkány (1) sátáni versek (1) scapegoat (1) sister (1) sivatagi rózsa (1) szabadnap (1) szaporodás (4) szellem (1) szitakötő (1) szobor (1) szörny (1) tánc (1) telefon (1) terhes (2) testvér (1) tigris (2) tisza tó (1) trier (1) túra (1) vak (1) vámpír (1) vector (5) vers (1) virág (1) von (1) vörös (3) wahorn (1) yuggoth (1) zdzisław (1)

Nice & Greedy

2009.06.19. 14:05 - mooncat

Címkék: boldogság devil ördög

Hát, meg volt a nagy zabálás. Tegnap szívesen lettem volna nagydarab pasas. Kicsit hamarabb jól laktam, mint azt gondoltam. Azt hittem tovább versenyben bírok maradni a running sushi falatkáinak bekapdosásában. Nagyon jó volt. Az asztal mellett két egymás fölött lévő szalagon (fent meleg, lent hűtött) körbe-körbe szaladgálnak a kis tányérokban a kis adag, vagy darabka kaják, legalább 20 féle, néha a többihez képest újdonságokat is felsorakoztatva. Mondanom sem kell, addig ettem amíg csak bírtam, plusz egy kicsit még. Egyszerűen kényszeres evő vagyok. Hiába lakok jól, ha olyan kaja van a szemem előtt, amit az átlagosnál jobban szeretek, nekem muszáj enni belőle.
    Ezen változtanom kell. :) Kiválasztottam az alábbi képet, hogy beteszem következőnek, majd egy kis idő múlva leesett, hogy ez nagyon jól illusztrálja jelenlegi állapotomat. Napok óta degeszig tele van a hasam. Anyóséknál is egyik este három fogásos vacsora (csirkehúsos karalábé leves, sóska+krumpli+kis hús, majd mire végeztem, kész lett a brassói is), másnap csak két fogás, de abból az egyik nyársalás meg kolbász.

   Pedig inkább vissza kéne vennem, mert 4 kilóval nehezebb vagyok az általam megszokott súlynál. Meg egy éve nem szívtam egy szál cigit sem, meg nem is mozgok annyit, mint kéne a sok rohangászás miatt.
   De amúgy most megint úgy érzem, hogy jól érzem magam, végre történik valami, és a tegnap említett nyakláncokról is elfelejtettem leírni, hogy észrevettem, hogy tényleg nagyon örülök nekik. Olyan ritkán örülök igazán, de ez nagyon jó volt. Meg az is, hogy eddig azt hallottam, hogy milyen bunkók Pesten az emberek. Erre mindig van aki átenged a zebrán, akkor a múltkor egy boltban rohadt hosszú végére beállva egy pár darab barackkal ketten is előbbre engedtek, hogy ha csak ennyim van menjek nyugodtan eléjük. És ezek apró dolgok, de nagyon jót tesznek a sötét kis lelkemnek. Erre azt mondta egy barátom barátnője, hogy az ember azt kapja, amit látnak rajta. Egyre kisebbek a komplexusaim. :)

Még a végén jó lesz!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://kepzeldel.blog.hu/api/trackback/id/tr921195442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NickelADeón 2009.06.22. 11:54:38

Nagyon tetszik a kép. Olyan mint egy rejtvény sok megoldással.

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.06.22. 15:56:06

Köszi!
ezek a megoldások engem is érdekelnének. :)

Cho. 2009.06.23. 08:40:11

"Egyszerűen kényszeres evő vagyok. Hiába lakok jól, ha olyan kaja van a szemem előtt, amit az átlagosnál jobban szeretek, nekem muszáj enni belőle."

De jó, hogy nem csak én vagyok így ezzel.
Már egészen gömb lett a hasam, de nem igazán izgatom magam rajta. Annyi jó kaja van. :)
Pl. most baromira meg tudnék enni egy egész grillcsirkét ubival.

NickelADeón 2009.06.23. 10:28:39

Ha már kíváncsi vagy: a kép vagy nem evilági vagy evilági, de szimbolikus tájat ábrázol. Bár a kép központi alakjától balra lévő nővény (egy elvágott fának és egy nagyobb és egy kicsi új hajtásnak tűnik) egyértelműen földi, erdei fának tűnik, azonban ez még nem feltétlenül egyértelmű utalás a földi létre. Ezt megerősítik a háttérben látható növények, melyek egy kis fantáziával még városok is lehetnek, de egyértelműen nem azonosítható növény- vagy házfajták. A sci-fi témaként ható környezet az előbb említett növény-városokkal és a kép színeivel együtt erősítik, hogy vagy szimbolikus vagy nem evilági valós tájjal van dolgunk. A „monokróm” hatás, a kék és a rózsaszín színek és árnyalatok nem disszonánsak, sőt, akár békések is lehetnek.
A lénynél előszörre feltűnő a nemi szervek és a „kimeneti nyílások” hiánya. Ebből a pózból ezeknek láthatónak kellene lenniük, a humanoid formából kiindulva. Tehát ismét oda jutunk, hogy vagy szimbolikus a lény, vagy „földidegen”. Azonban jobb keze a hasában van. Ennek értelmezésére két megoldás adja magát. Az egyik, hogy éppen „ürít”, azaz kihúzva kezét a nagy hasból, valamiféle végtermék hagyja majd el a testet. Ez az ürítés – más szervek híján – egyben szülés is, legalábbis egyenértékű aktus azzal. Ha szimbólumként tekintünk a lényre, úgy az Alkotó Folyamat szimbóluma lehetne, mely ugyancsak egyszerre szülés és ürítés, főleg a tudattalan alkotó folyamat, például az asszociációs gyakorlat. Mivel lényünk kövér, anyagcseréje nem feltétlenül jó, azaz a bevitt tápanyag és a kimenet nincsenek összhangban. Túltáplálás esetével van dolgunk. Így ha maradunk az eredeti szimbólumnál, vagy az alkotáshoz felhalmozott tápanyag (élmények, tudás, gondolatok, tapasztalatok) sok, vagy az alkotott (szült, ürített) anyag kevés. A lény elégedettnek tűnik mégis.
Persze nem feltétlenül kell kihúznia kezét a hasából. Lehet ez a mozdulat a belső élmények „simogatása”, megnyugtatása, rendező elv, emésztés. De ez mindenképp előzménye a fentebb vázolt ürítésnek, szülésnek.
A lény kövérségét már említettük. Az apró szarvacskák a fejtetőn nem keltenek ördögi hatást. Inkább a lény nem-evilági hatását erősítik. Egyébként is az össz-alak inkább emlékeztet egy kínai bölcs ábrázolására, mint egy gonosz, istentelen lényre. Illetve méginkább emlékezet a lény fizikuma egy japán sumo-birkózóra, hiszen végtagjai erősek, izmosak, hasa, feje és nyaka nagy, zsíros.
Mindenképp keleti hatású lény. A keleti bölcsek a tudás legmagasabb fokán léteznek a legendák szerint. Ez a lény is ilyen, azonban nincs egyensúlyi állapotban, mint a bölcs Buddha-szobrok, a fentebb vázolt feldolgozás-ürítés aktus azt mutatja, hogy van még tennivalója a világban.
Túl sokra nem jutottunk, mivel még ezer és ezer megoldás lehet a befogadó műveltségének (keleti-nyugati, egyéb) függvényében, élvezzük hát a kép sokszínű sejtelmességét, és a rejtvény sokoldalúságát, kedves gyerekek, és ne boncolgassuk, ami nem arra való:)

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.06.24. 08:38:41

@NickelADeón: hú Nick, ez tényleg kimerítő elemzés. a nemiszervvel az van, hogy a vázlaton rajzoltam neki kukit, de aztán a megfestésekor kicsit szemérmeskedő hangulatban voltam, és lehagytam, de amúgy többen hiányolták, és tényleg hiányzik nagyon onnan, de legalább ilyen messzemenő következtetéseket lehet levonni.
a végtermék tényleg kevés, nem is tudom, mikor festettem utoljára, vhogy nem jön az ihlet mostanság.
ez a kép ezzel kepzeldel.blog.hu/tags/scapegoat van párban, nem tudom, h csak azért-e, mert egymás után készültek. lehet azért tartalmuk szerint, mert egész jó kontrasztban állnak egymással.

visszatérve a nemiszervre, ha tényleg ördögnek vesszük, akkor akár magyarázható azzal is, hogy az ördögök bukott angyalok, az angyalok pedig nemtelenek. de ez már csak belemagyarázás, mert előszeretettel ábrázolom az ördögöt nagy brével. :)

Cho. 2009.06.24. 20:12:08

Jópofa rajz egyébként, nagyon tetszik a színhasználatod, ezt már az előzőeknél is megfigyeltem, hogy egész jó érzéked van hozzá. :)
Ki kéne próbálnod, hogy a már elkészült rajzokat felturbózod egy kis photoshoppal (szín-mélység stb), szerintem elképesztően jó eredménye lenne!

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.06.30. 13:35:59

orulok hogy lattalak, elfelejtettem szepen nezve kerni a varjus kovet. remelem lesz legkozelebb.

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.06.30. 13:39:44

hiába is kérted volna szépen. :)
nem volt nálam természetesen.
süti beállítások módosítása